VĚRNOSTNÍ SLEVY

Sleva 5 až 10 % pro stálé zákazníky

Každý registrovaný zákazník je automaticky zařazen do věrnostního slevového programu. Po přečtení podmínek tedy pokračujte přihlášením na svůj účet či registrací nového účtu.

 

Jakmile Vaše nákupy za posledních 12 měsíců hodnotu 5.000,- Kč, bude Vám nastavena5% sleva.

Jakmile Vaše nákupy za posledních 12 měsíců přesáhnou hodnotu 10.000,- Kč, bude Vám nastavena 10% sleva.

Sleva je zrušena, pokud zákazník za posledních 12 měsíců neučinil žádný nákup.

 

Na co se 5% a 10% sleva vztahuje

Sleva se vztahuje na chovatelské potřeby, pamlsky, vitamíny, vybrané druhy krmiv pro psy a kočky* a na všechna krmiva pro ostatní zvířata. Sleva se nevztahuje na zboží v akci.

* Sleva platí na krmiva značek  ARTEMIS, CROCKEX, DOXNEO, K-9, MAGNUSSON, MARP, PRO-VET, TASTE OF THE WILD.

Přidělování slev je prováděno automaticky. Protože se započítávají pouze uhrazené objednávky, je v případě dobírky započtena objednávka až cca 10 dní od jejího odeslání, kdy nám je připsána dobírková částka na účet. Proto může uplynout několik dní od objednávky, kterou jste splnili požadovaný obrat, než Vám bude sleva systémem přidělena.

 

Pravidla pro poskytnutí slevy

Slevy jsou přidělovány pouze registrovaným zákazníkům.

Na věrnostním účtu jsou započítávány pouze objednávky, které byly učiněny pod tímto účtem. Nelze započítat objednávky dřívější, učiněné jako "neregistrovaný zákazník", nelze ani spojovat více účtů. Započítávány jsou pouze uhrazené nákupy.

5% i 10% sleva může být odmítnuta zákazníkovi, který v minulosti učinil pouze nákupy, u kterých využil právo na vrácení zboží, tedy právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Pokud zákazník v minulosti nepřevzal či nevyzvedl zaslanou objednávku, může mu být sleva poskytnuta až po uhrazení skutečně vynaložených nákladů na zaslání této nepřevzaté či nevyzvednuté objednávky.

Nárok na slevu vzniká zákazníkovi až na objednávky učiněné po přidělení slevy, a to i v případě, že sleva byla přidělena později, než podle podmínek být přidělena měla, například z důvodu technické chyby. Zpětný dopočet slevy na objednávky učiněné před přidělením slevy není možný.

 

Platnost slevy

Provozovatel obchodu si vyhrazuje právo měnit podmínky pro slevy, či platnost slev ukončit. Společnost OK TRANSPORT s.r.o. si dále vyhrazuje právo ve zvláštních případech nepřidělit slevu bez udání důvodů.

5% i 10% slevu pro stálé zákazníky není možno sčítat, a to ani s jinými slevami již dříve individuálně poskytnutými. Platná je pouze vždy jedna - ta vyšší ze slev.